سخنی با کاندیداهای محترم شورای اسلامی شهر
انتخابات آزاد مظهر تجلی اراده ملت و عرصه تاثیر گذاری و مشارکت آگاهانه شهروندان بر سرنوشت خود و راهکاری مناسب جهت انتقال مسالمت آمیز قدرت و مسئولیت و ابزاری موثر در برابر استبداد و خودکامگی و عاملی مهم از عوامل توسعه و پیشرفت جامعه می باشد. با در نظر داشت جایگاه و اهمیت نکاتی چند با کاندیداهای محترم شورای اسلامی شهرمان:
1- قبل از هر چیز با اعلان حمایت از همبستگی، همدلی و وحدت جامعه از کلیه کسانی که به برگزاری انتخابات سالم و آزاد، پر شور و با اخلاق کمک کرده و می کنند تشکر و قدردانی می نماییم.
2- رای امانتی است که مردم از طریق صندوق به مسئولین، کاندیداها و نمایندگانشان تحویل می دهند. تحویل گیرندگانِ امانت بکوشند امانت نگه دارانِ خوب و مورد اعتمادی باشند.
3- از کلیه کاندیداها و حامیان آنان انتظار می رود تا تبلیغات و رقابتهای انتخاباتی را در چارچوب ادب و اخلاق مدیریت نمایند تا پس از انتخابات شرمنده یکدیگر نشده و رقبای پیروز بتوانند در شورای شهر همکاری و تعامل سازنده و مثبتی با یکدیگر داشته باشند.
4- شورای شهر، تنها عرصه خدمت نمی باشد. بنابراین کاندیداهای بازمانده از رقابت احساس شکست به خود راه ندهند بلکه با همان نشاط و احساس مسئولیتی که وارد عرصه انتخابات شدند در عرصه های دیگر به شهر و مردم خود خدمت نمایند.
5- بر پیروزان میدان انتخابات لازم است از علم، تجربه و توان کاندیداهای دیگر در جهت خدمت رسانی بهتر به شهرمان استفاده نمایند.
6- تقلیل دادن نهاد شورا به هیات مدیره شهرداری اجحاف به ظرفیت قانونی آن و تضییع فرصت نقش آفرینی شهروندان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است. بنابراین لازم است شورای شهر با تعامل مثبت و سازنده با ادارات و نهادهای غیرانتخابی شهر جایگاه شورا را از شورای شهرداری به شورای شهر ارتقاء دهند و در جهت تاسیس هر چه بیشتر موسسات مردم نهاد بکوشند.
در پایان به امید داشتن شهری آباد با روابط اجتماعی سالم و سازنده برای همگان آرزوی موفقیت و پیروزی داریم.
کاری از طرف جماعت دعوت و اصلاح تایباد
نظر یکی ازشما(بشیراحمد)