سه شنبه 29 مرداد1392      توسط: ضیاالحق

با سلام

برادر امیر محمد و دیگر عزیزانی که از حکومت منحوس پادشاهی ملک عبدالله دفاع می نمایید، با این جنایتی که آل سعود با حمایت از کودتاچیان مصر نمودند باید متوجه شده باشید که این نفرین شده ها اگر کاری برای کشور خود و دین اسلام انجام می دهند نه به خاطر دین و مردم است بلکه برای حفظ قدرت و حکومت خود چاره ای جز این ندارند و با حمایت ا ز کودتا و دخالت آشکار در سرنوشت مردم یک کشور خارجی دشمنی خود با اسلام و دوستی و همدستی خود را با اسراییل نشان دادند.

شاید بعضی از عزیزان از این سخنان بنده درباره یک حکومت سنی ناراحت شده باشند، ولی باید دانست، آنچه در پیشگاه رب العالمین ارزش دارد عدالت، صداقت، درستکاری، حقانیت و حمایت از حق است، نه فقط سنی بودن یا حتی خویشاوندی نزدیک با پیامبر خدا بدون عدالت و سایر صفات نیک.

       (اگر حضرت علی (رض) و حضرت فاطمه (رض) علی و فاطمه بوده و هستند به خاطر عظمت خود این بزرگواران است و نه تنها به خاطر خویشاوندی با پیامبر اکرم (ص) تنها.)

بزرگترین دشمنان دین خدا همین دیکتاتورهایی هستند که بر خلاف اسلام و بر اساس سنت قیصر و کسری حکومت را از پدران خود به ارث برده اند.

البته بعضی با برگزاری انتخابات نمایشی و دموکراسی ظاهری، (مانند انتخابات نمایشی حکومت منحوس پهلوی و یا حکومت منحوس مبارک در زمان حکومت هایشان) جنایتی بدتر از آل سعود مرتکب می شدند، چرا که آنها لا اقل قبول دارند که حکومتشان پادشاهی است.

در اسلام، قدرت از آن مردم است و وقتی می گوییم مردم، همه اقشار جامعه از جمله علما، اندیشمندان و .... همه را شامل می شود. البته نقش و مسولیت علما در اطلاع رسانی و جهت دهی درست بدون تمامیت خواهی و انحصارطلبی حساس تر از بقیه است.

اگر برای حاکمان سعودی خدمت به دین و مردم مهم است، اولین و اساسی ترین خدمت به مردم و دین این است که آنها قدرت را به مردم و منتخبین آنان واگذار نمایند و این به حول و قوه الهی دور نیست.

از همین نویسنده:

مدارس دینی اهل سنت جنوب ایران